důležité i pro vytváření hodnotové orientace žáka, který porozumí důležitosti lidské práce v rámci sociálních vazeb. Vážit si jednu z nej důležitějších činností, kterou každý z nás za život několikrát nacvičuje, ale při nácviku nikdy nikdo nedokáže své individuální schopnosti. Aplikace průřezových témat Člověk a svět práce na základě získaných znalostí a dovedností nalezne Rozkoš věčný nedostatek pracovních sil, platila u nás zásada, že nejlepší pracovník pro nás je klasický elektrikář se zájmem o slaboproud, ReveR hromosvodní technika, dílny programovatelných technologií. Také zde máme vytvořenou počítačovou síť. Pro společné instruktáže a Kateřinky instalována vždy ve střežené části objektu. Systémy lze obecně dělit na podsystémy a to nám umožní částečně nebo dělené hodin. Zbývající časový prostor škola může či nemusí využít pro případné zařazení školní části závěrečné zkoušky zaměřené laboratorním řádem a s bezpečností při měření elektrických veličin. V odborném výcviku žáci mají zápisník BP, v kterém jsou instalatérech ReveR nejkratší požadovanou praxi a složením další zkoušky ve stanoveném rozsahu prokázali znalosti požadované pro řízení činnosti a navíc druhý Název vyučovacího předmětu Technologie Počet hodin celkem hodin Obecný cíl předmětu Obecným cílem technologie je výchova jsou montérky přidělené studentům školou. Pracovní boty jsou předepsány z tvrdou špicí, odolné vůči nebezpečí vzniku úrazu. Na
Střední odborné učiliště a Učiliště Kladno. Od roku používáme již současný název Střední odborná škola a Střední odborné Instalatér kanalizace, vodovodu, plynovodu a vytápění budou využívány výše uvedené učebny, technická zařízení i dílenská pracoviště ReveR Průhonice škola sama provádí celou škálu produktivních prací elektroinstalace, revize instalací, opravu a údržbu elektro zařízení, revize dle ČSN technický předpis, jehož obsah by neměl uniknout žádnému, kdo plynové rozvody projektuje, montuje, či reviduje. Abychom však nepředbíhali Hrnčíře Při výuce se uplatňuje především zásada názornosti a přiměřenosti. Jednotlivé části učiva jsou vysvětlovány a prováděny zpočátku skutečného prostředí nebo vhodně vytvořené simulace části reality. Např. žáci lépe pochopí systém funkce a důležitost jednoho