počítačů žáka. Dle mého názoru nelze zvažovat pouze ekonomické hledisko, je nutné brát v úvahu i hledisko zdravotní a sociální. Ve výchovně vzdělávacím procesu se pozitivně odrazilo rozšíření počítačového didaktického vybavení. Dostupnost a možnost rychlého šíření informací rozšiřuje možnost vzdělávání. V současnosti není v České republice škol bez možnosti připojení na internet. Je to Praha 16 i zásluhou projektu Internet do škol a dalších aktivit různých subjektů. U dnešního počítače ve školách je již standart síťového instalatéři Kosoř připojení. Další standart, který se již v posledních letech rozšířil, je připojení na konektor USB. Díky tomuto systému již pro učitele není problém přenášet velké množství dat na různých typech paměťových médií. Poměr kapacity a ceny je stále výhodnější. Datově objemné přípravy učitele není problém mít vždy připraveny k použití ve výuce. Hromadné vzdělávání učitelů na všech typech škol a nutnost používání počítačové techniky dokázalo, že dnes není učitelů, kteří jsou počítačově negramotní. Na školách Lahovičky všech stupňů jsou učitelé konfrontováni s elektronickou korespondencí, zpracováním informací uložených elektronicky i elektronickou Kosoře instalatéry správou školy. Některé typy informací jsou dostupné pouze v elektronické formě. I mezilidské vztahy jsou ovlivněny fenomény informačních a komunikačních sítí. Tyto interakce vyžadují základní počítačovou gramotnost a rozšiřují používání počítačových systémů. I
tento vývoj má pozitivní odraz ve vzdělávání na školách v České republice. Žákům je dostupný počítač a stává se běžnou pomůckou Ohrada pro výuku. Použití didaktických technologií k motivaci studia technických oborů Ze své desetileté praxe učitele odborného výcviku elektro Klukovice oborů vím, jaké vznikají problémy při výuce, když nejsou k dispozici vhodné didaktické technologie a vyučující nezvolí správnou instalatéři Kosoř metodiku. I v současné době jsou učitelé, kterým chybí pedagogické vzdělání a dostatečná praxe v daném technickém oboru, která je nezbytná při vzdělávání technických odborníků. Další výrazný problém, který souvisí s technickými obory, tkví v nedostatku vhodných žáků, kteří mají zájem absolvovat studium technických oborů. Při tomto trendu vzniká na trhu práce mezera a následný nedostatek kvalifikovaných techniků vykonávajících manuální činnosti. Tento problém má několik příčin a důvodů negativní demografický vývoj, instalatérem Kosoři špatné morální hodnocení technických profesí v sociálním žebříčku, malá propagace a zaměření do potřebných oblastí s dlouhodobou masáž Prahou západ Kosoří