prvním ročníkem Z uvedené tabulky vyplývá, že jsem zvýšil minimální počet týdenních hodin celkově na hodin, tudíž počet týdenních Kocanda hodin v jednotlivých ročnících je roven číslu Osnova předmětu Technologie Kód a název oboru vzdělávání H Elektrikář Ročník první, druhý Název vyučovacího předmětu Technologie Počet hodin celkem hodin Obecný cíl předmětu Obecným cílem technologie je výchova přemýšlivého člověka, který získá pozitivní postoje k technologickému vzdělání, který bude umět používat technologii v různých životních situacích. Charakteristika učiva Žák získá jasné představy o základních zákonech a vztazích v technologii elektro. Formuluje a odvozuje souvislosti pomocí fyzikálních zákonů v nezbytně nutném rozsahu a přiměřené úrovni. Získá znalosti o technologických postupech při ručním zpracování materiálů, a elektroinstalačních pracích, dovede se orientovat ve výkresové dokumentaci a jednotlivých Českých Kocandou instalatérech státních norem z oboru elektro. Výsledky vzdělávání Příprava žáků ve výsledcích vzdělávání směřuje k tomu, aby po jejich absolvování měl vědomosti a dovednosti v oblasti odborné elektrotechniky, sociálně komunikativní v jazykovém projevu, společenském instalatérů Kocandy chování a jednání s lidmi v oblasti občanské výchovy a přípravy na život a péči o zdraví, vede ke zdravému životními stylu. Kritéria Osnice hodnocení Při hodnocení žáka je kladem důraz na hloubku porozumění učiva. Aplikovat poznatky v praxi, samostatně pracovat a tvořit.
Písemné práce v rozsahu jedné vyučovací hodiny, proveden rozbor této práce. Krátké testy úzce zaměřené k učivu. Hodnocení ústního projevu, celkového projevu a aktivity při vyučování. Sebehodnocení žáka a skupiny. Osnova předmětu Odborný výcvik Kód a název oboru Zdiměřice vzdělávání H Elektrikář Ročník první, druhý, třetí Název vyučovacího předmětu Odborný výcvik Počet hodin celkem Obecný cíl předmětu Úkolem předmětu Odborný výcvik je naučit žáka orientovat se v praktické problematice, získat pracovní návyky a přiměřenou manuální zručnost nutnou pro vykonávání budoucí profese. Dále dodržovat technologické postupy a pravidla bezpečnosti práce. Charakteristika učiva Učivo je sestaveno z jednotlivých bloků tak, aby po jejich zvládnutí měl žák široký praktický základ Herink elektrotechnických znalostí a dovedností. Odborný výcvik nemá speciální zaměření, čerpá ze všech odborných předmětů, které žáci instalatéři Kocanda během studia absolvují a umožňuje tak komplexní pohled na danou problematiku s důrazem na potřeby sociálních partnerů v regionu. Výsledky vzdělávání V odborném výcviku jsou žáci vedeni k získání správného vztahu k výkonu budoucího povolání, k odpovědnosti za vykonanou instalatérovi Kocandu práci, k pocitu sounáležitosti s pracovním kolektivem, k respektování jiných názorů než svých vlastních a k dodržování obecných