polytechnická, Brno Jílová g datum vyplnění žáků studující obor instalatér Shrnutí šetření Žáky Střední školy polytechnické Brno Jílová ovlivnili ve výběru studijního oboru v rodiče nebo někdo z rodiny. Výběr školy byl však ovlivněn více kamarády a spolužáky. Téměř polovina žáků měla částečně představu o náplni oboru a je s ní také částečně spokojena v úrovni teoretických poznatků. S Záběhlicím instalatéra úrovní praktických dovedností je polovina dotazovaných spokojena, přesto by žáků chtěla ještě více výuku v této oblasti rozšířit. Chodovec Negativně se jeví, že žáků se nezajímá o obor v mimoškolní době. žáků si chce doplnit vzdělání o maturitní zkoušku. V praxi preferují žáci některou specifickou činnost v rámci oboru v zaměstnaneckém poměru nebo na živnostenský list, přehled o eventuelní firmě Zahradní Město jako zaměstnavatele mají. SOŠ a SOU Vyškov datum vyplnění žáků studující obor instalatér Shrnutí šetření Žáky SOŠ a SOU Vyškov ovlivnili ve výběru oboru a školy rodiče nebo někdo z rodiny. Částečnou představu o náplni oboru měla většina. S úrovní teoretických poznatků výuky je polovina žáků částečně spokojena a více než polovina částečně spokojena s úrovní praktických dovedností. Proto instalatérech Záběhlicemi chce žáků získat více praktických dovedností. Polovina žáků se zajímá o uplatnění v oboru i v mimoškolní době, na rozdíl od žáků, která tento zájem nemá. Úvaha, zda pokračovat ve studiu či ne, je ve stejném poměru. Podíl preference uplatnění některé specifické
činnosti převyšuje vodoinstalatérství a zaměstnání na živnostenský list. Polovina žáků má v oblasti zajištění pracovního místa prozatím přehled o firmách, kde by mohli být zaměstnáni. SOŠ technická a SOU Znojmo datum vyplnění žáků studující obor instalatér Shrnutí šetření Výběr studijního oboru žáků SOŠ technická a SOU Znojmo ovlivnili ve stejném poměru rodiče nebo někdo z rodiny a kamarádi a spolužáci, stejně jako rozhodnutí zvolit si studovanou školu. Před nástupem na školu měli žáci částečnou představu o instalatéři Záběhlice náplni oboru. S úrovní teoretických poznatků a praktických dovedností není nikdo z žáků nespokojen, ale uvítali by rozšíření praktických dovedností. Všichni se nějakou formou zajímají o obor i v mimoškolní době. Polovina žáků se rozhoduje, zda pokračovat ve Spořilov studiu. V oblasti praxe preferují vodoinstalatérství a topenářství při práci na živnostenský list nebo v zaměstnaneckém poměru. Téměř Skalka žáků mají přehled o firmách, kde by mohli pracovat. SOŠ a SOU stavební Brno Bosonohy datum vyplnění žáků studující obor instalatér Shrnutí šetření Na rozhodnutí žáků SOŠ a SOU stavebního, Brno Bosonohy studovat obor instalatér a rozhodnutí studovat uvedenou školu se větší mírou podílel vliv rodičů, rodinných příslušníků, kamarádů a spolužáků. Před nástupem na školu měli žáci představu o instalatérům Záběhlice náplni oboru. S úrovní teoretických poznatků ve vztahu k náplni učiva jsou vesměs žáci spokojeni. Naopak s úrovní praktických dovedností kadeřnickými salony v Praze 10 Záběhlicích