nový. Jedním z dalších a častých důvodů je zmenšení kapacity napájecích článků a ekonomicko organizační opatření zda systém instalatérům Modleticemi vyměnit nebo zajistit nový článek zdroje. To se týká hlavně přenosných zařízení typu PDA, MDA, netbooků, telefonů a další. Toto Modletic instalatérem pochopení problému a uchopení učitelem souvisí úzce s environmentálním vzděláváním žáků. V prostředí, kde se moderní technologie rozšiřují, nezůstává stranou prostředí vzdělávacích zařízení. Vliv technického pokroku na výuku Svět a činnost lidí jsou stále více a více ovlivňovány technickými prostředky. Velmi se vyvíjí elektronika a masově se šíří do všech oborů lidských činností. Technické prostředky mohou zlepšit kvalitu života všech lidí. Hitem konce století a počátku století se ve vzdělávání stávají různé druhy moderních didaktických prostředků, odvozených od nejnovějších informačních technologií, teorií systémů a kybernetických pedagogicko psychologických modelů. Pozornost přitahují zejména televize, video a počítače se všemi aplikacemi. S tímto faktem roste i Herink důležitost a možnost použití didaktických prostředků při vyučovacím procesu. Vyvážené a správné použití didaktických prostředků Osnice vede žáka k pochopení obsahu výchovně vzdělávacího procesu. Uvádím schéma výchovně vzdělávacího procesu dle J. Maňáka. Učební pomůcky Učební pomůcky jsou důležitou částí skupiny didaktických prostředků. Zlepšují kvalitu vzdělávacího procesu názorností,
která je jednou z hlavních vyučovacích metod, které světu představil Jan Amos Komenský. Usnadňují vzdělávací činnost učitelům, kteří se mohou věnovat cílům výuky a nemusejí složitě popisovat skutečný předmět. Žákům usnadňují vnímání a pomáhají osvojovat instalatéři Modletice vědomosti a dovednosti. Učební pomůcky lze rozdělit do několika kategorií. Jedno z přehledných členění vytvořil J. Maňák. skutečné instalatéři Modletice předměty přírodniny, preparáty, výrobky, modely statické a dynamické, zobrazení o obrazy, symbolická zobrazení, o statická projekce diaprojekce, epiprojekce, zpětná projekce, o dynamická projekce film, televize, video, zvukové pomůcky hudební nástroje, gramofonové desky, magnetofonové pásky, dotykové pomůcky reliéfové obrazy, slepecké písmo, literární pomůcky učebnice, příručky, atlasy, texty, programy Voděrádky pro vyučovací automaty a počítače. Skutečné předměty Patří mezi nejnázornější pomůcky, protože jsou reálné. Žáci vidí předmět jazyková škola nedaleko Prahy východ Modletic