cíle odborného výcviku jsou velmi podobné a navazující na cíle s teoretickou přípravou. Jedná se tedy o předání studentům vědomostí a znalostí metodou aplikační. Student má základní znalosti s teorie a po uvedení do problematiky aplikace do praxe seznámí žáky učitel odborného výcviku. Učební osnovy odborného výcviky by tedy měli mít na učební osnovy odborného předmětu z teorie. Metody výuky OV Kolovrat instalatérovi Metodou výuky v odborném výcviku rozumíme postup prací s možností materiálního zajištění praktického vyučování. Metody výuky odborného výcviku jsou ovlivněny dvěma faktory Základní faktory objektivní a Didaktický cíl b Obsah učiva a vymezená doba pro výuku c Materiálně technické vybavení dílen Specifické faktory subjektivní a Předpoklady učňů b Osobnost učitele mistra OV Základní vyučovací Praha 22 metodou odborného výcviku je Instruktáž. Jedná se o názorné vysvětlení požadavků učitele na studenta a předaní slovním výkladem vlastních znalostí a vědomostí. Slovní instruktáž může být doprovázena předvedením činnosti a poukázání na možné chyby a instalatéři Kolovraty nedostatky, které mohou špatnou prací vzniknout. Je možné doplnit instruktáž písemným dokumentem s ilustracemi pro lepší názornost. Mějme Pacov na mysli, že jeden obrázek s jednoduchými popisy, může být daleko vystižnější a tím pádem pro studenty zajímavější než několik stran čistého textu bez ilustrací. Materiální a technické zajištění Materiálním zajištěním jsou jak používané materiály příslušného
oboru, tak úroveň technického vybavení učeben didaktické prostředky. Materiálně didaktickými potřebami rozumíme učební pomůcky, Radošovice didaktická technika, výukové prostory, speciální zařízení škol, vybavení učitele odborného výcviku a studenta. Trendem poslední doby je uplatňování informačních technologií IT do všech možných odvětví našich činností. I v pedagogice je tedy začleňována do výuky a Voděrádky zkoušení znalostí ve školách, dílnách odborného výcviku nebo možnost využití k E learnigu. Hodnocení žáků v OV Výsledkem výuky a k instalatéři Kolovraty ověřování výchovně vzdělávacích cílů, zjišťujeme souhrn vědomostí, dovedností, postojů a návyků. Oproti teoretické přípravě je forma přezkušování v praxi souborem všech procesů. Hodnotíme tedy znalosti a dovedností zvládnutý jako celek. Není zvýhodňován pilný školy jazykové Praha 10 Kolovraty