nebo špatně. Styly dle Solárové hloubkový, mezistyl, povrchní Žák užívající hloubkový styl, vnímá informace v textu navzájem instalatérům Malé Strany propojené a související, vypichuje si základní a méně důležité pojmy, zaměřuje se na obsah textu, jeho myšlenkové zpracování a možnost jeho praktické aplikace. Žák používající mezistyl má o předmět velký zájem, upřednostňuje názornost a taktéž praktickou Petřín aplikaci. Žák s povrchním stylem má potíže sledovat text jako celek, propojený vztahy. Text chápe jako soubor informací, které se musí naučit zpaměti a pro dobrou známku, obsah už zpětně nedokáže reprodukovat. Na důležitý poznatek upozorňují také Maňák, Švec Autoři podtrhují fakt, že styl učení žáků je možné ovlivňovat samotnou vyučovací činností učitele. Dle nich může volba a způsob použití výukových metod zasáhnout právě žákův učební styl. Je tedy na učiteli, aby při volbách vlastních vyučovacích metod přihlížel k Malostranská poznaným stylům učení žáků ve třídě. Pokud učitel zvolí výukovou metodu v souladu se styly učení žáků, tak jeho výuka dosáhne instalatéři Malá Strana vyšší efektivity osvojení učiva. Protože si žák učební dovednosti osvojuje postupně, je možné z pozice učitele cíleně rozvíjet žádoucí učební postupy, a to prostřednictvím aktivizujících výukových metod. Žáci jsou tak naváděni na aktivní vyhledávání problémů, formulování otázek, uplatňování vlastních názorů apod. Aktivizující výukové metody podněcují pozitivní rysy stylů
učení, motivují žáky k experimentování a v neposlední řadě je naučí efektivně se učit. Charakteristika učebního oboru H Instalatér V této kapitole bych rád představil rámcový vzdělávací program pro učební obor instalatér. Tento obor se řadí do kategorie středního odborného vzdělání s výučním listem. Délka a forma vzdělávání roky v denní formě vzdělávání příp. roku v denní formě instalatéři Malá Strana vzdělávání ve zkráceném studiu pro absolventy oborů vzdělání ukončených maturitní zkouškou, večerní, dálkové nebo kombinované vzdělávání je nejvýše o rok delší než vzdělávání v denní formě. Vzdělání je následně ukončeno závěrečnou zkouškou dokladem o dosažení stupně vzdělání je vysvědčení o závěrečné zkoušce a výuční list. Pro vzdělávání v tomto oboru jsou významné Staroměstská vyučovací předměty ze základní školy, a to konkrétně Praktické činnosti a Fyzika. Toto učivo je na střední odborné škole dále jazykovou školu Praha 1 Malá Strana