vyváženost poznatkového základu kurikula, rozvoje kompetencí i osvojování postojů a hodnot. Bude prohloubena vzájemná provázanost mezi cíli, obsahem vzdělávání a kompetencemi, důraz bude kladen na získání klíčových kompetencí. Zákon č. ze dne září o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání školský zákon Tento zákon upravuje předškolní, základní, střední, vyšší odborné a některé jiné vzdělávání ve školách a školských zařízeních, stanoví podmínky, za nichž se vzdělávání a instalatérovi Folimance výchova uskutečňuje, vymezuje práva a povinnosti fyzických a právnických osob při vzdělávání a stanoví působnost orgánů Folimanka vykonávajících státní správu a samosprávu ve školství. V Systémy vzdělávacích programů je konstatováno Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy dále jen ministerstvo zpracovává Národní program vzdělávání, projednává jej s vybranými odborníky z vědy a praxe, s příslušnými ústředními odborovými orgány, příslušnými organizacemi zaměstnavatelů s celostátní působností a s kraji a předkládá jej vládě k projednání. Vláda předkládá Národní program vzdělávání Poslanecké sněmovně a Senátu Parlamentu ke instalatéři Folimanka schválení. Národní program vzdělávání rozpracovává cíle vzdělávání stanovené tímto zákonem a vymezuje hlavní oblasti vzdělávání, obsahy vzdělávání s prostředky, které jsou nezbytné k dosahování těchto cílů. Národní program vzdělávání Karlov
zveřejňuje ministerstvo umožňujícím dálkový přístup. Pro každý obor vzdělávání v základním a středním vzdělávání a pro instalatérům Folimaky předškolní, základní umělecké a jazykové vzdělávání se vydávají rámcové vzdělávací programy. Rámcové vzdělávací programy vymezují povinný obsah, rozsah a podmínky vzdělávání, jsou závazné pro tvorbu školních vzdělávacích programů, hodnocení výsledků Zvonařka vzdělávání dětí a žáků. Vzdělávání v jednotlivé škole a školském zařízení se uskutečňuje podle školních vzdělávacích