Poslední čtyři kapitoly jsou opět shodné pro všechny obory vzdělávání Management tvorby školních vzdělávacích programů Osmá kapitola Bulovka RVP stanoví zásady pro tvorbu ŠVP a strukturu ŠVP. Charakterizuje základní materiální, personální, pedagogicko organizační, hygienické a jiné podmínky pro uskutečňování vzdělávacího programu, které škola rozpracuje ve vlastním ŠVP podle potřeb oboru vzdělání. Průřezová témata Devátá kapitola vymezuje čtyři průřezová témata, která jsou v současné době považována z výchovně vzdělávacího instalatéři Bulovka hlediska za společensky významná, a proto by měla funkčně prolínat celým ŠVP. Jedná se o Občan v demokratické společnosti, Člověk a životní prostředí, Člověk a svět práce a Informační a komunikační technologie. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami Desátá kapitola RVP se zabývá vzděláváním žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, včetně žáků mimořádně nadaných. V přístupu k výchově a vzdělávání žáků s určitými speciálními vzdělávacími potřebami se prosazuje integrace do běžných školních kolektivů, což přispívá k jejich socializaci a připravenosti na běžný občanský život. Využití RVP ve Vychovatelna vzdělávání dospělých V této brožuře tato jedenáctá kapitola není nikterak popsána, jen v úvodu je řečeno, že se v současné době připravuje. Podrobněji se touto problematikou budu zabývat až ve vydaném RVP H Elektrikář. Zákon č. Sb. a vyhláška č. Sb. Zákon č. Sb. instalatéři Bulovka
ze dne března o ověřování a uznávání výsledků dalšího vzdělávání a o změně některých zákonů zákon o uznávání výsledků instalatérovi Bulovkou dalšího vzdělávání. Ve své první části Ověřování a uznávání výsledků dalšího vzdělávání, hlava I Úvodní ustanovení, Ládví Předmět úpravy Tento zákon upravuje a Systém ověřování a uznávání výsledků dalšího vzdělávání, b kvalifikace, c kvalifikační standardy dílčí kvalifikace, d hodnotící standardy dílčí kvalifikace, e Národní soustavu kvalifikací, f práva a povinnosti účastníků Bulovky instalatér dalšího vzdělávání, g působnost orgánů vykonávajících státní správu v oblasti ověřování a uznávání výsledků dalšího vzdělávání. Dále se tento zákon se zabývá dalšími vzdělávacími aktivitami, které nejsou počátečním vzděláváním a umožňuje získání kvalifikace jiným způsobem než je počáteční vzdělávání, v našem případě jiným než je střední vzdělávání. Vzdělání pro určité povolání je možno získat pomocí dílčích a úplných kvalifikací. Je vytvářena Národní soustava kvalifikací, která umožní vytváření právě dílčích kvalifikací ale i kvalifikací úplných, pomocí kvalifikačních a hodnotících standardů. V této oblasti se cvičit dítěte Prahou 8 Bulovkou