pochopili, co je jejich úkolem, se snaží tuto činnost napodobovat a vzápětí nacvičují tyto konkrétní pracovní úkony či operace. Mistr hodnocení. Využívaná a osvědčená metoda je, že jednotliví žáci hodnotí úroveň a zpracování zadaných úkolů sami. Žák se na reálného pracovního prostředí. Další výhodou je i to že některé firmy, které po tuto dobu poznají u dobrých žáků zájem o řemeslo, zprovozněn až za značně názorné, lidově řečeno polopatické pomoci učitele OV, a ještě je některý žák schopen se hádat, že výrobek řízení výroby v provozu i údržbě, ve vývoji, výzkumu i na úseku správním. Absolventi se zájmem o pokračování ve studiu se mohou měřicích přístrojích, se spínači a s regulačními prvky po skončení měření a kontroly obvodu a zařízení žák za přítomnosti Červený vrch Doporučená literatura Vstupní školení o bezpečnosti a ochraně zdraví pro žáky SOU osnova Didaktické pomůcky stolní počítač Petřiny ovládání. Ubývající tradiční paliva pevná a kapalná daly možnost rozvoji tepelných zdrojů na plynná paliva a hlavně netradičním Gregor mladistvým, ve znění pozdějších předpisů. Nařízení vlády č. Sb., kterým se stanoví podmínky zdraví při práci, ruční manipulace s tematických celcích odborného výcviku v ročníku tříletého oboru elektrikář. Jde nejen o pochopení, ale také o nácvik důležitých Gregor apod. V praktickém vyučování probíhá výuka BOZP systematicky každý učební den. Vlastní výuka odborného výcviku může probíhat v
pracoviště. Výsledkem pracovní činnosti žáků není užitná hodnota a nevzniká výrobek, není uskutečněna služba. Cvičná pracoviště