neměl zapomínat na obsahovou koordinaci učiva v rámci mezipředmětových vztahů především v návaznosti na odborný výcvik. Po seznámení s potřebnými dokumenty a na základě předběžné pedagogické diagnózy žáků přistupuje učitel k vlastní přípravě na vyučovací jednotku Praha 18 se doporučuje dodržovat následující postup Formulace specifických vyučovacích dílů stanovit na základě seznámení s učebními osnovami, tématickým plánem, metodickou příručkou, obsahem učebnice a novinkami v oboru. Pro konkretizaci cílů je vhodné použít sloves jako popsat, určit, vysvětlit, demonstrovat, načrtnout, provést, řešit, srovnat, zdůvodnit apod. Výukové cíle označují, čemu se žáci mají naučit. Výběr a konkretizace obsahu učiva provést na základě stanovených cílů a dodržení didaktických zásad. Určit hlavní pojmy, principy, instalatérovi Březiněvsi vztahy, zákony a pomocné prvky, potřebné údaje, ekonomické ukazatele, souvislosti apod. Stanovit hierarchii významu vědomostí, dovedností a Ládví návyků, charakterizovat mezipředmětové vztahy, formulovat konkrétní otázky,praktické úkoly, příklady apod. Volba organizační formy vyučování typ vyučovací jednotky samostatná práce žáků, exkurze a pod., způsob práce frontální, skupinový, samostatný, kolektivní. Volba optimálních vyučovacích metod a prostředků velmi obtížné, ale významné. Záleží hodně na pedagogické zkušenosti, může pomoci metodická příručka. Je nutno vycházet za stanovených cílů a dbát didaktických zásad. Určení struktury vyučovací jednotky, konkretizace instalatérem Březiněvsi
učebních situací do jednotného, organického celku. a datum a číslo vyučovací hodiny b téma, název učiva c vzdělávací a výchovný cíl Nouzov d volba vyučovacích metod a prostředků e obsahové a časové rozčlenění učiva Při přípravě na vyučovací hodinu se musí učitel